Aitäh, et külastasite meid Luckyeg-s!
Me püüame pakkuda teile parimat ostukogemust. Kui te ei ole oma tellimusega rahul, palun võtke meiega ühendust ja alustage tagastamisprotsessi 7 päeva jooksul alates toodete saamisest.
Palun arvestage, et me aktsepteerime tooteid ainult originaalses seisukorras – kandmata, pesemata, muutmata, kahjustamata, puhtaid, ilma kiudude ja juusteta ning etikettide allesjääkidega. Me ei saa töötlema tooteid, mis on tagastatud ilma meie eelneva teadmiseta.
Kui soovite tagastada mõne või kõik oma tellimuse osad, peate võtma ühendust klienditeenindusega aadressil Võta meiega ühendust ja saama 'Toote tagastamise' vormi, mis tuleb lisada teie pakki.
Defektsed, kahjustatud või vale tooted
Teil on õigus saada täies ulatuses tagasimakse, kui teie tooted on defektsed, kahjustatud või vale tooted. Kui arvate, et teie tooted on tarnimise ajal kahjustatud, peate hankima "Kahjustuse tõendi" dokumentatsiooni oma kohaliku kulleri kaudu, mis tuleb lisada tagastatud paketti.
Värvimuutused
Teie arvuti ekraani seaded võivad muuta saidil kuvatud piltide värvi.Väike värvimuutus ei pruugi tähendada, et toode on defektne või vale saadetud.Kui olete kindel, et olete saanud vale värviga toote, võtke palun ühendust klienditeenindusega, et teada saada, kas tagastamine või tagasimakse on võimalik.
Tühistamispoliitika
Kui soovite oma tellimuse tühistada, logige sisse Minu Tellimused, valige tellimus, millega vajate abi, ja paluge tühistamist. Või klõpsake Võta meiega ühendust, et jätkata.
Tegevused | Ajakavad | Tagasimakse summa | |
Toode | Saatmiskulud | ||
Tühistamine | 24 tunni jooksul pärast tellimuse kinnitamist | 100% | 100% |
24-48 tunni jooksul pärast tellimuse kinnitamist | 90% | 100% | |
Üle 48 tunni, mitte saadetud | 80% | 100% | |
Tellimus saadetud | ei midagi | ei midagi |
Tagastamisprotsess
1. Esitage tagastussoovitus aadressil "Võta meiega ühendust" 7 päeva jooksul pärast tellimuse saamist. Palun lisage selgitus ja fotod, mis näitavad tagastamise põhjust.
Meil on õigus mitte aktsepteerida tagastusi ilma eelneva heakskiiduta meie klienditeeninduselt.
2. Kui meie klienditeenindus on teie taotluse heaks kiitnud, anname teile tagastusaadressi ja toote tagastamise vormi, mis tuleb täita ja lisada teie tagastatud pakki. Palun saatke toode oma kohalikust postkontorist 3-5 tööpäeva jooksul pärast tagastusvormi saamist. Palun ÄRGE kasutage kiirtarneteenust nagu UPS, DHL või FedEx; tavaline majanduspõhine postiteenuse teenus on täiesti piisav. Palun hoidke jälgimisnumber turvaliselt.
3. Kõik tagastatud tooted lähevad läbi kontrolli. Me töötleme tagasimakse, kui kinnitame, et tootel on teie mainitud probleemid. Kui tagasimakse on meie poolt töödeldud, võib raha tagastamine teie kontole võtta tavaliselt 10–15 tööpäeva, sõltuvalt teie pangast või makseteenusest. Teie pank või makseteenus võib rakendada väikest tehingutasu.
Kõik krediitkaardimaksed tagastatakse ainult originaalsele krediitkaardile.
Palun pange tähele: meil on õigus mitte töötlema tagasimakseid, kui need on tagastatud vastuvõetamatutes tingimustes.